אסף דוק - אולי תשמיד את הטלפון?
צדיקים בישראל

אנשים טובים שמקומם בגן עדן

אבי דוביצקי – תל אביב ישראל

אבי דוביצקי מנהיג נתפסו על חם לוכד פדופילים משנת 2013 ירבו כמוהו מאמרים נוספים שפורסמו על עבודת הקודש של אבי דוביצקי “לוכד הפדופילים” אבי דוביצקי נדרס על ידי חשוד שבא לפגוש “בן 14”, חדשות הארץ. חייך, אתה פדופיל מאקו קראתם את הפוסט שהעיתונאית אורית נבון, ואמא לילדים רשם על אבי דוביצקי, ? גם טל ברמן ואביעד […]

אבי דוביצקי - נתפסו על חם

אבי דוביצקי – תל אביב ישראל

אבי דוביצקי - נתפסו על חם
אבי דוביצקי - כיצד תופסים אנשים על חם

מאמרים נוספים שפורסמו על עבודת הקודש של אבי דוביצקי

“לוכד הפדופילים” אבי דוביצקי נדרס על ידי חשוד שבא לפגוש “בן 14”, חדשות הארץ.

חייך, אתה פדופיל מאקו

קראתם את הפוסט שהעיתונאית אורית נבון, ואמא לילדים רשם על אבי דוביצקי, ?

גם טל ברמן ואביעד קיסוס מצאו לנכון לפרגן כאשר טל ברמן במקרה צפה בתפיסה של פדופיל שבא לפגוש קטין, (פעם השניה שהאיש נתפס)

לוכדי הפדופילים: כך תפסנו את איש החינוך הבכיר חדשות 13

התכתבויות האסורות של המורה מבקעת אונו אונו ניוז

צייד הפדופילים: אימתם של המצ’וטטים עם בת ה-13 חדשות 13

המורה החשוד בפדופיליה ברשת: “זה היה רק משחק תפקידים” חדשות 12

הגנן החשוד בעבירות מין שב לעבוד בגן חדשות 12

גנן בגן ילדים מתל אביב חשוד בפדופיליה חדשות 12

ידעה ושתקה? “הגנן נסחף לזה” חדשות 12

פרשת הגנן החשוד בפדופיליה: הגננת נחקרה חדשות 12

“צייד פדופילים” התחזה לבת 13 ברשת – 19 נעצרו ישראל היום

מדוע אין מרשם עברייני מין בישראל?, מעריב

 יש לך חוטיני? מורה בא לפגוש בנות 13 ונעצר ערוץ 13

הציע 300 שקלים לפגישה עם “בת 12” מאקו

פורס רשת: הצעיר שהפך לאימת הפדופילים באינטרנט, מעריב

מאמן ילדים שקבע עם “בן 13” נעצר בחשד לפדופיליה וואלה

בן 19 מאשקלון יואשם בפגיעה מינית בילדות בנות 7-12 כאן דרום

שוב: גבר נלכד באשקלון לאחר שניסה להיפגש עם נער בן 15 כאן דרום

ראיון שערך גיא זוהר עם אבי דוביצקי על המקרה של אליאור גיל חברו לעבודה, 103FM.

גבר עוכב באשקלון לאחר שניסה להיפגש עם בן 13כאן דרום

אישום נגד רופא הילדים שנעצר באשקלון כאן דרום

בעל עסק מגבעת שמואל חשוד בקשר פדופילי עם ‘ילדה’ בת 13, אונו ניוז

בן 26 מירושלים נעצר בחשד לעבירות מין בנערים: “בישיבה ידעו ולא הזהירו את ההורים”, הארץ

הפדופיל שנתפס פעמיים !אשדוד נט

הרופא מאיר למפיט נידון למאסר בפועל  ידיעות אחרונות

פדופיל מפתח תקוה נלכד כשהגיע לפגישה עם ילדה בת 13 ynet

אבי דוביצקי לא נח לרגע – “עצרתי כאלף אנשים, לא חסר פדופילים בארץ” 103fm

פדופיל מוכר מהוד השרון עדיין מטריד קטינים ynet

הפדופיל מהצפון: “בטבעי שלי אני רוצה לתת לך חוויה ראשונה טובה” חי בלילה

תלמידים לשעבר בתיכון “אשל הנשיא”: “מורה הטריד אותנו מיניתynet

אבי דוביצקי: בחסות הקורונה מתרחש פגיעות בילדים mynet

פדופיל מפעיל ימי הולדת לילדים ברחבי העיר mynet

3 פדופילים נתפסו בשבוע אחד באילת יום-יום באילת

נעצר חשוד בפדופיליה בקדימה צורן נתניה און ליין

אבי דוביצקי אני בעיקר נתקבל במורים ואנשים שעובדים עם ילדים מאקו

אישה נעצרה במרכז תל אביב כחשודה בסיוע לפדופיליה חדשות 12

ועוד עשרות כתבות . אז למי נאמין ? לעו"ד אסף דוק שנתפס שהוא מסביר לפדופיל איך לשקר, נחקר תחת אזהרה במשטרה, וחבריו ללשכה החליטו להגיש כנגדו קובלנה לבית דין? הוא צודק וכולם טועים? המניעים שלו ברורים, המילים שלו חסרי ביסוס בדיוק כמו ה 178,000 ליקים ועוקבים בעמוד הפייסבוק שלו :-

?מי אתה עו"ד אסף דוק? ולמה אתה לא אוהב את אבי דוביצקי הצדיק

עורך דין אסף קרוק אומר הרבה דברים אבל אין לו קבלות,  במקרה של אבי דוביצקי המדובר באדם שאינו נכלל במצבת כח האדם של המשטרה, מדובר באדם פרטי אשר לקח את החוק לידיו תוך הפעלת המשטרה. בנסיבות הנ”ל האפשרות כי מתבצעת פעולה הנופלת בגדרי ההדחה הפסולה הינה יותר מסבירה.

דבר הזה הוא קשקוש אחד גדול שנועד להזרים למשרדו לקוחות. לקוח פדופיל שמגיע למשרדו או מעיין במאמר שלו איננו מבין דבר בהליכים פלילים ואין לו זמן לעשות שיעורי בית. הם חושבים שלעו”ד קרוק יש לפחות דוקטורט באבי דוביצקי ואילו הטיעונים שהוא יעלה בפני הפרקליטות בשביל לקבל סגירת תיק, אבל הפרקליטות כבר קבע שזו טענה סתמית ובחרה לפרסם את זה בעיתון שלהם! פרופסור יורם רבין הוא הרבה יותר מלומד מעו”ד אסף דטק והוא עשה מאמר מעמיק ויסודי שמסביר את כל הסוגיות בתחום של צייד עברייני מין ע”י אדם פרטי וקבע שלא מדובר בדבר פסול.

אבי דוביצקי לא מעודד איש להגיע למפגש מיני עם ילד זה פשוט אבסורד וטענה סתמית, מעולם לא הוצג ראיה לכך שאבי דוביצקי או מי מהמתנדבים שלו עשה עיניים לפדופיל  והכריח  אותו להגיע למקום מפגש. אדם שפוי ולא לוקה בנפשו בחיים לא היה מנהל שיחה עם ילד או ילדה שהם לא מכירים ומוצאים את עצמם בפתח ביתם (כשאמא או אבא לא בבית) עו”ד אסף דוק חושב שהציבור הישראל הם דבילים, למרות זאת הוא מקדיש את מרבית אתר הבית שלו במאמרים מטופשים ששם הוא מנסה לשכנע את הפדופיל שמגיע לנשרדו מדוע יש לשכור את שירותיו.

אבי דוביצקי וצוות נתפסו על חם להוטים לתפסו פדופילים לפני שהם יצליחו לפגוע בילד אמיתי, ואין ספק שהאנשים היחידים שהם נגד פעילות יזומה של לכידת עבריינים בטרם פגיעה אמיתית בילדים הם כנראה ********. לכידת עברין שנכנס לרשת והצבת מערב והזמנת המשטרה מצילה אלפי ילדים בפועל. כאשר סרטון כזה עולה לרשת מאות אלפים צופים בהם במרוץ הזמן. אנשים מדברים והדבר הוא הרבה יותר מוחשי מאשר כותרת “שוטרת התחזתה לבת 13 ו 30 חשודים נעצרו.” אין כמה מראה עיניים ואין כמו לשמוע את הפדופיל בוכה על נפשו וממציא שלל תירוצים להצדקה מעשיו. אגב, רובם לא אומרים שהיה פיתוי אלה ממהרים להתנצל ומבטיחים שזה לא יקרה שוב.

מה המשטרה מעדיפה לעשות? לתפוס פדו אמיתי או פדו לא אמיתי?

האם יש כזה דבר פדו אמיתי או פדו לא אמיתי? כמובן שכל מי שמטריד מי שאומר שהוא קטין או קטינה הוא פדו… יש לכזה דבר שם אחר? 

המשטרה מעדיפה לתפוס את האנשים האלו לבדה אבל הם לא מנסים, אז איך הם רוצים לתפוס אותם עם הם לא מציבים מלכודות ברשת? אם הם לא תפסו את דר מאיר למפיט, דר דב וירגילסי, קצין המשטרה גיל אוהד נגר או בני אבריאל שפר, ומפוקחים מין כמו רמי בוחניק, ארטיום כספי, רועי שמעון, משה מזן ועוד רשימה ארוכה של אנשים חלקם שעברייני מין בפיקוח מי היה טופס אותם?.

ערוץ 10 ודב גילהר ספגו ביקורת דומה בשנת 2008 שהפיקו תוכנית לאיתור עבריינים ברשת ואותם טענות שמעלה אסף דוק עלו בבית המשפט לפני 15 שנה והם לא החזיקו מים.

אבי דוביצקי הינו אדם פרטי אשר מעיד על עצמו כתחקירן עצמאי” שפועל למגר את תופעת עבריינות המין ברשת האינטרנט. הוא לא קיבל מאיש שכר עבור תרומתו לחברה. גם המתנדבים לא מקבלים שכר, מנגד יושב עו”ד אסף קחוק במשרד וגורף עשרות אלפי שקלים מכל פדופיל עבור קבלת סגירת תיק שממילא היה נסגר לו היו יושבים בבית בסבלנות.  אבי דוביצקי מגיש את תלונותיו במשטרה בכובע של מתלונן ונותן למשטרה לעשות את עבודתה במידה ואין צו איסור פרסום האוסר לפרסם את המקרה אין מניעה לפרסם אותו על מנת להזהיר אחרים ובית המשפט איננו רואה בזה דבר פסול. מי שמגיע לפגישה עם ילד או ילדה הוא אדם מסוכן, לא? מי שבא לפגוש ילדה ועוד בטרם כן  מתחזה לסוכן דוגמניות ואומר שהוא רוצה לצלם אותה בחזייה, מה הוא? אדם נורמלי? האם תרצו שאדן כזה יהיה המורה של הילדה שלכם בשיעור ספורט? הצגתם כפדופילים מסוכנים עוד בטרם הועמדו לדין וכל עוד אין מניעה לעשות כן הוא דבר חשוב מאוד ואף רצוי.  הפרסום לו אחראי אבי דוביצקי כולל בין היתר את שמם המלא של קורבנותיו, תמונתם, סרטוני וידאו המתעדים אותם נעצרים במקום מפגש אליהם הגיעו בשביל לפגוע בילד או ילדה, ולכן חובה להזהיר את הציבור מפניהם.

כנגד אבי דוביצקי הוגשו תלונות במשטרה והמשטרה הודיע שמדובר בתלונות שאין בהם ממש והראיות הם דלות ביותר ולראיה איש לא מצא לנכון להעמיד לדין את אבי דוביצקי או עשרות המתנדבים שפעילים בלכידות.

קראתם את הפוסט שהעיתונאית אורית נבון, ואמא לילדים רשם על אבי דוביצקי, ?

 

גם טל ברמן ואביעד קיסוס מצאו לנכון לפרגן כאשר טל ברמן במקרה צפה בתפיסה של פדופיל שבא לפגוש קטין, (פעם השנייה שהאיש נתפס)

צמד החמד של עורכי הדין מעלים טענות מוזרות מאוד כלפי אבי דוביצקי

הוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בפרטיות

עו”ד דוק וחברו, בן של העברין אילון צברי  ניסו את מזלם בהגשת תביעה ע”ס מיליון שקל במסגרתו ביקשו מבית המשפט לסגור את עמוד הפייסבוק נתפסו על חם שפועל מאז 2017 . הם מצאו שפן ניסיונות בשם ניב אביטל והניסוי הזה נגמר בהכי רע שיכול להיות לניב אביטל מנתניה.

ניב אביטל הפסיד בתביעת לשון הרע כנגד מי שפרסם עליו שהוא בא למפגש אסור 42937-11-17 והשופט קבע שלא מדובר בלשון הרע ופירט על גבי עשרות עמודים כיצד ניב אביטל איננו אמין ולא קיבל את גרסתו השקרית. כאשר מפסידים בתביעה כזו ושיש פסק דין כה נחרץ אין לך מה לעשות יותר, אבל ניב ועורך דינו הגישו ערעור  וגם שם הפסידו. הגברת שזכתה במשפט פרסמה את פסק הדין באתר אינטרנטי שהקימה לניב אביטל והמקרה רודף אותו עד היום. תעשו חיפשו בגוגל על השם ניב אביטל ותראו בעצמכם.

מהאמור לעיל ודברי השופט אלי ברנד ניתן להבין שאבי דוביצקי פועל על פי חוק. אבי דוביצקי מציל את חייהם של אין ספור ילדים מפניהם של עברייני מין שפועלים ללא הפסקה לאתר קורבנות תמימים.

צמד החמד של עורכי הדין מעלים טענות מוזרות מאוד כלפי אבי דוביצקי

פגיעה בפרטיות, לשון הרע, הוצאת דיבה, פרום סרטון מיני ואף הטרדה מינית. אין שום ממצא עובדתי של בית משפט בדבר קבלת טענות אילו. זאת לא חוכמה להגיש תביעה ולקבל פסק דין בהעדר הגנה שזו כלל לא נמסרה, ולנפנף זכיתי. אלה יש לדאוג שהתביעה תגיע ליעד המבוקש ולנהל הליך ללא פשרות ולזכות ולגבות את פסק הדין, דבר שאף פדופיל לא עשה עד היום! בינתיים בתביעות שכן התבררו לגופו של עניין אחד נדחה והשני נמחק. מדוע הם לא מפרסמים על ההפסדים הללו?

עו”ד דוק טוען שמעשיו  של אבי דוביצקי מובילים לפגיעה בלתי מידתית בפדופילים ביחס לחומרת העבירה

מה אתם חושבים? האם אתם רוצים אנשים כאלה יהיו בסביבתכם או בחברתכם?  במדינות אחרות הם נכנסים שנים בכלא ושהם יוצאים הם רשומים במרשם ארצי של עברייני מין. האם אפשר לשקם אדם כזה? האם אפשר לשכנע בגיר לא להמשך לילדים או ילדות? מי מוכן לקחת סיכון על הילד או ילדה שלהם? אני ספק שעורך דין אסף דוק בעצמו לא היה מוכן שאחד שבא לפגוש ילדה בת 13 ישמור על ילדיו כאשר הוא עובד עד מאוחר בלילה במשרדו. אין גבול לגועל וצביעות של עורכי דין שיש להם ילדים בבית ומנגד מגינים על פדופילים כאילו מדובר בניצולי שואה שזה אתה יצאו ממחנות העבודה בפולין.

אבי דוביצקי ירד מישראל לארה”ב והודיע על כך מראש, היה די ויתר מזן לבקש מבית המשפט עיכוב יציאה מן הארץ.

בתאריך 17/11/2014 אבי דוביצקי הודעיה שהוא יורד מהארץ, והתראין על כך בטלוויזיה בתוכנית הבוקר של ערוץ 12. בתחילת חודש דצמבר 2014, אבי דוביצקי ירד מישראל לארה”ב חזרה למדנית פלורידה ממנו עלה, הוא יצא מהארץ בידיעת המשטרה ולאחר שסגר את כל הפינות כולל התלונות שקומץ קטן של פדופילים הגישו כנגדו. אבי יצא מגבולות המדינה בלי שהיה כנגדו אפילו חקירה אחת פתוחה במשטרה או פסק הדין אשר מחייב אותו בתשלום לאיש. בטרם עזיבתו הוא מכר את דירתו רכבו והעסק שלו. פעולות מסוג זה לוקחים זמן רב ולא מתרחשים ביום למחרת. אדם שיורד מהארץ וחושש מהמשטרה או מתביעות לא מודיע הוא עוזב חודש מראש. 

במהלך שנת 2015 לאחר שנודע לפרקליטות שאבי עזב את הארץ הם סגרו הרבה תיקים שלא היה עניין להמשיך בניהולם ובשאר הוגשו כתבי אישום

סגירת התיקים לא היה קשור לאמינות החומר אלה סוג העבירות שבוצע, הטרדה מינית או ניסיון לבצע מעשה מגונה בקטין או קטינה היו עבירה שהפרקליטות לא רואה בו כדבר חמור ורק ב 5% מהמקרים מוגשים כתבי אישום כנגד אותם אנשים שעברו עבירה מסוג זה. מאז שאבי דוביצקי ירד מהארץ בוצע תפיסות נוספות בשלט רחוק, הוגשו כתבי אישום ואנשים ישבו בכלא. המקרה הכי מתוקשר הוא של דר מאיר למפיט רופא ילדים מצפת, שנידון שנת מאסר אחת בפועל וארטיום כספי, עברין מין סדרתי.

הדבר מלמד באופן ברור שאין אמת בטענות של עו”ד קרוק שבגלל שפוברקו ראיות וזויפו מסמכים תיקים רבים נסגרו. באתר הבית של עו”ד בלוק הוא נוהג לפרסם עשרות מסמכים מחוקים שלא ניתן לדעת האם אמיתיים או לא, ומשום מה הוא לא מפרסם ולא מסמך אחד המאשר את הטענות של כנגד אבי דוביצקי. למה? כי מדובר בטענות שהוא שלף מישבנו, וזה נאמר בצורה עדינה ככל האפשר. 
מה ניתן לעשות כנגד פרסומים משמיצים של אבי  דוביצקי?

אתם יכולים להגיש תביעה אבל תהיו מוכנים להפסיד. כתב הגנה יוגש ושבית המשפט יראה את ההתכתבויות וישמע את ההקלטות ויראה את התמונות הם יבינו שאומנם מדובר בלשון הרע, אבל לחוק לשון הרע יש הגנות שהופכים את הלשון הרע לפרסום מותר לפי החוק. תקראו את פסק הדין שניתן כנגד ניב אביטל ותבינו מה יהיה גורל של תביעות של לשון הרע כאשר מדובר באמת!

אבי דוביצקי, או בכינוי “צייד הפדופילים”, עוסק ביחד עם אחרים באיתור אנשים שמבקשים לפגוע בילדים חסרי ישע. בפעילות הוא מאתר גברים שמטרידים ילדים או ילדות אוסף ראיות ומגיש תלונה למשטרה הכל לפי נסיבות העניין. דוביצקי נוהג להתחבר לאתרי היכרויות ברשת, להתחזות לקטין ועם בגירים פונים לפרופיל הפיקטיבי ועוברים עבירה הוא מערב את המשטרה. בעקבות פעילותו נעצרו ונקרו מאות גבאים בישראל מכל שכבות האוכלוסייה, והממשלה נאלצה להקים את מוקד 105 מאחר והתקשורת הציפה את הנחיצות בהקמת יחדיה שתפעל באופן בלעדי בתחום הביטחון ברשת.

כיצד מתבטאת פעילותו העבריינית של דוביצקי?

אבי דוביצקי הוא רחוק מלהיות עברין, כולם מפרגנים ורוצים להתנדב לפעילות. ניתן לראות את מה שהציבור חושב בעמוד הפייס בוק נתפסו על חם ו מדוע אין מרשם עברינים בישראל. המבקרים של אבי דוביצקי, בדמותו של עו”ד אסף דוק הם אנשים אינטרסנטים שעושים הכל בשביל כסף ולא רואים בייצוג פדופילים שנתפסו ע”י אבי דוביצקי כדבר נחוץ אלה דבר שיגדיל את היתרה בחשבון הבנק.

מהו מרשם פדופילים

אין מרשם רשמי של פדופילים בישראל אבל יש אנשים שמלקטים מידע שפורסם ברשת ובמקומות אחרים והקימו סוג של מרשם. עד שלא יהיה מרשם רשמי מרשמים פיראטיים יצוצו כמו פרטיות אחרי הגשם. בקרוב אמור להגיע הצעת חוק לקריאה ראשונה שאולי יביא סוף לנחיצות במרשמים לא רשמיים.

רוצים שנפרסם על פדופיל שפגע בכם ?

אתם יכולים לשלוח לנו מייל וספרו לנו את הסיפור על האיש או אישה שפגעו בכם אבל צריך הוכחה לא נפרסם בלי הוכחות 

Scroll to Top