אסף דוק - אולי תשמיד את הטלפון?
צדיקים בישראל

אנשים טובים שמקומם בגן עדן

גיל אוהד נגר – מושב גיאה משק 88

גיל אוהד נגר – מושב גיאה משק 88 טלפון 0508265809   המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד פקד אוהד גיל נגר, קצין ביחידת מערת המכפלה במרחב חברון. כתב האישום הכולל תשעה אישומים שונים מייחס לקצין עבירות של מעשה סדום, הטרדה מינית ועוד, בקטינים שעימם יצר קשר באמצעות […]

גיל אוהד נגר הורשע בריבוי עבירות של פגיעה בקטינים

גיל אוהד נגר – מושב גיאה משק 88

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד פקד אוהד גיל נגר, קצין ביחידת מערת המכפלה במרחב חברון. כתב האישום הכולל תשעה אישומים שונים מייחס לקצין עבירות של מעשה סדום, הטרדה מינית ועוד, בקטינים שעימם יצר קשר באמצעות צ’אטים באינטרנט. מכתב האישום שהוגש על ידי המדינה עולה, כי משנת 2012 ועד למעצרו, בעשרות הזדמנויות שונות, נהג נגר להיכנס לצ’אטים ברשת האינטרנט, תוך שהוא מאמץ לעצמו זהות בדויה בנוגע לשמו וגילו, חיזר אחרי גולשים שהתרשם כי הם קטינים והחל בצ’אט איתם. משרכש את אמונם, המשיך את השיחה באמצעות הטלפון ותוכנות ה”סקייפ” וה”ווטסאפ”.

גיל אוהד נגר או בשמו החדש אוהד נגר ממושב גאיה משק 88 הורשע

גיל אוהד נגר או בשמו החדש אוהד נגר ממושב גאיה משק 88 הורשע בגין ריבוי מעשה אינוס בקטינים ונידון לחצי שנה של עבודות שירות

 

העונש לקצין משטרה שהורשע בביצוע עבירות מין בקטין: חצי שנת עבודות שירות

 

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי תערער על גזר הדין שניתן לקצין משטרת חברון גיל נגר, אשר הורשע בביצוע עבירות מין בבן 15 עמו התחיל בקשר בעקבות צ’אט באינטרנט. השופט צחי עוזיאל הסביר: “נגר לקח אחריות על המעשים, הוא נעדר עבר פלילי ומגיע מרקע נורמטיבי”

העונש שנגזר על גיל אוהד נדר ממושב גאיה ! חצי שנה עבודות שירות

חצי שנת עבודות שירות – זה העונש שגזר שופט בית המשפט השלום, צחי עוזיאל, על קצין ממשטרת חברון שהורשע בביצוע כמה עבירות מין בבן 15, עמו פתח בקשר בעקבות צ’אט באינטרנט.

לקביעת השופט, בגלל שהקצין גיל נגר לקח אחריות על המעשים, כמו גם היעדר העבר הפלילי שלו, המלצת שירות המבחן והעובדה שהוא מטפל באמו ובא “מרקע נורמטיבי” – יש לגזור עליו עונש של עבודות שירות ולא מאסר בפועל.

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה לחדשות 10 כי תערער על גזר הדין, שרחוק מלשקף את הנורמה בעבירות מסוג זה.

Scroll to Top