אסף דוק - אולי תשמיד את הטלפון?
צדיקים בישראל

אנשים טובים שמקומם בגן עדן

יוסף שמעון חזן – אילת, נתיבות, צפת. הפדופיל מנתיבות: מתנדב במשטרה, עוזר לנוער בסיכון וחזן בבית כנסת בעקבות פעולתו של מאתר הפדופילים, אבי דוביצקי, הצוות שלו ומשטרת נתיבות – נתפס פדופיל מנתיבות, בן 52, שמתנדב במשטרה ועוזר לנוער בסיכון, אך בפועל הוא מנצל את מצוקת הנערים. מדובר בגבר בן 52, גרוש, תושב נתיבות, חזן בבית […]

יוסף שמעון חזן -מאילת, נתיבות וצפת

יוסף שמעון חזן -מאילת, נתיבות וצפת

יוסף שמעון חזן - אילת, נתיבות, צפת.

הפדופיל מנתיבות: מתנדב במשטרה, עוזר לנוער בסיכון וחזן בבית כנסת

בעקבות פעולתו של מאתר הפדופילים, אבי דוביצקי, הצוות שלו ומשטרת נתיבות – נתפס פדופיל מנתיבות, בן 52, שמתנדב במשטרה ועוזר לנוער בסיכון, אך בפועל הוא מנצל את מצוקת הנערים.

מדובר בגבר בן 52, גרוש, תושב נתיבות, חזן בבית כנסת, מתנדב במשטרת התנועה, וסיים לא מזמן שירות קבע. אך מה שנראה כלפי חוץ לא מה שקורה בפועל. מסתבר שאותו גבר שמתנדב כל כך הרבה, ועושה כביכול טוב עבור נערים – הוא בעצם פדופיל, שמטריד ומנצל נערים שנמצאים במצוקות.

החשוד בפדופיליה מכין נערים לבר מצוות, בהתנדבות, ומתנדב ועוזר לנוער בסיכון גבוה. האמנם?

אבי דוביצקי, מאתר פדופילים במקצועו, ביחד עם הצוות שלו הצליחו אמש (א׳) לתפוס את החשוד ולהביא אותו למעצר בתחנת המשטרה.

המבצע אחר תפיסת החשוד התחיל אתמול (א׳) ב-19:00 בערב. החשוד קבע פגישה עם כביכול ילדים בני 13 ו-14 (בפועל הוא לא ידע שהם מתחזים שמטרתם לתפוס אותו) באזור המתנ״ס בנתיבות. היחידה הצבאית הקטנה התפזרה כולה מאחורי מבנים ובתים באזור.

ברבע לשמונה בערב זיהו אותו ברכב, הוא יצא ואז קלט מי באמת חיכה לו בפגישה. בנוסף לצעירים האלה גם שוטרים סמויים של מרחב נגב על לבוש אזרחי משקיפים עליו ממקום מסתור. ברגע שהמפקד נתן סימן הם החלו במרדף אחריו. 

החברים מהמשטרה מכירים את החשוד, הם היו פוגשים אותו בפעולות המשותפות מטעם המשטרה, כי כאמור, הוא התנדב במשטרת התנועה.

החשוד נעצר, ומעצרו נארך כעת בשלושה ימים. הוא מוגדר עדיין כחשוד, ולכן עד שלא יתבררו הדברים בחקירה אסור לפרסם את שמו ותמונתו. כמו כן, בחיפוש בביתו נמצאו אביזרי מין וחומרים פורנוגרפיים של ילדים. החשוד אף סיפר כי אותם ילדים שהטריד היו במצבים קשים והתמודדו עם קשיים, והודה שהוא ניצל את מצוקתם.

היה עוד מקרה בו אחד מצוותי המאתרים התחזו לנער בן 13, ואכן החשוד קבע איתו פגישה, ולגמרי חשב שזה מפגש עם קורבן נוסף.

״מחר אתה מתמסר לאבא, אתה תהיה כנוע ואתה תעשה כל מה שאני אומר לך״, אמר הפדופיל בהקלטה שהגיעה לידי השוטרים.  

בנוסף, לפני כחודש פנה אל מישהו ״בגיל 14״ (לפי מה שהוא חשב) ושאל אותו: ״בחיים לא עשית סקס, נכון?״. ״בן ה-13״ ענה לו שלא והוא אמר לו כי ״אתה הולך לעשות בקרוב מאוד ואתה תעשה כל מה שאני אגיד לך״. 

מההקלטות התגלה על עוד נער שהוא ניצל, נער שלא היה לו אבא: ״הוא היה בא אליי, עד שהכרתי את אמא שלו, אמרתי לה שאני כביכול חונך אותו, עוזר לו בשיעורים. השלמתי לו את הפער האבהי״, סיפר ל״נער בן 13״.

סנ״צ צחי כהן, מפקד תחנת משטרת נתיבות אמר ״אני פונה להורים: במידה ומי מהם מזהה איזשהו חשד כלשהו שקשור למקרה הזה מתבקש לפנות למוקד 100 או 105. הורים, תהיו יותר מחודדים וקשובים לנושא הזה״. 

כתבות נוספות

 

 
 
 
יוסף שמעון חזן -מאילת, נתיבות וצפת
יוסף שמעון חזן -מאילת, נתיבות וצפת

Scroll to Top