אסף דוק - אולי תשמיד את הטלפון?
צדיקים בישראל

אנשים טובים שמקומם בגן עדן

עדן גלנט – ממושב אליאב שבמוא”ז לכיש מעשיו של גלנט בעבירות אלה כללו הצעות מילוליות לפעילות מינית של הקטינים יחד עימו או בפניו, וכן בקשותיו לשלוח לו תצלומים וסרטונים אינטימיים ומיניים של הקטינים. חלק מהקטינים נעתרו לבקשות הנאשם ושלחו אליו תמונות וסרטונים אינטימיים ומיניים של עצמם, לרבות בשיחות וידיאו עימו. רק באחד מהאישומים, מלבד עבירות באמצעות […]

עדן גלנט - ממושב אליאב שבמוא"ז לכיש

עדן גלנט – מושב אליאב שבמוא”ז לכיש

עדן גלנט - ממושב אליאב שבמוא"ז לכיש

מעשיו של גלנט בעבירות אלה כללו הצעות מילוליות לפעילות מינית של הקטינים יחד עימו או בפניו, וכן בקשותיו לשלוח לו תצלומים וסרטונים אינטימיים ומיניים של הקטינים. חלק מהקטינים נעתרו לבקשות הנאשם ושלחו אליו תמונות וסרטונים אינטימיים ומיניים של עצמם, לרבות בשיחות וידיאו עימו. רק באחד מהאישומים, מלבד עבירות באמצעות האינטרנט, נפגש הנאשם עם הקטין וביצע בו מעשים מגונים באופן פיזי.

ההסדר, שאינו כולל הסכמה לעניין העונש, נערך על דעתם ובהסכמתם של הנפגעים. מועד הטיעונים לעונש נדחה לאחר קבלת תסקירים בעניינו של הנאשם ובעניינם של נפגעי העבירה.

הותר לפרסום כי בית המשפט המחוזי בב”ש הרשיע לפני כשבועיים, ביום 12/12/21, את עדן גלנט (24), יוטיובר ממושב אליאב שבמוא”ז לכיש, בביצוע עבירות מין רבות כלפי קטינים, שרובן המכריע נעשה דרך האינטרנט.

לנט שב לישראל בקיץ 2020, לאחר ששהה בארה”ב כ-3 שנים והיה מוכר בציבור ובקרב קטינים, כאושיית רשת ב”יוטיוב”, כשהוא מכנה את עצמו “ESSVER”.

במסגרת הסדר טיעון שנחתם עמו, הוא הודה והורשע ב-12 אישומים בגין ביצוע עבירות מין רבות של מעשים מגונים והטרדות מיניות כלפי 14 קטינים מכל רחבי הארץ, תוך שימוש בתוכנות וביישומים שונים באינטרנט, ביניהם יישומי SnapChat, Discord, ו-Kik. כמו כן, הורשע גלנט בעבירה של שיבוש מהלכי משפט.

Scroll to Top